mandag 9. mars 2009

Oppdatering

"Tobias du må oppdatera"
"Tobias, nå d e lengesiden du har oppdatert!"

Javell ja, så va d kansje på tide med ei oppdatering, men det er så lite har skjedd siden sist. Nåken få mailar fra AFS angående søknadane og eit AFS-møte I haugesund for 2 veker siden. På denne tida sende AFS vekk studentane med vinteravreise til Australia, Argentina, Japan osv, så nå er det me som er neste i køen!

Landa blir raskt fullt opp og USA er ein av dei! Nå ska eg altså var glad for at eg kom på detta med utveksling så tidligt som eg gjore.

Folk seie eg ikkje ska forventa vertsfamilie enda, men det er allerede fleire som har fått:/ Tobias vil og ha!
Ellers får eg bare nyta resten av våren (nysnø idag ??), og håpa på litt meir info snart!
Ciao så lenge :)

Og forresten, Maria B e superkul ;)

4 kommentarer:

Maria Ljung sa...

Komme te å savna deg eg :)

Hallgjerd sa...

Det er umulig å ikke forvente seg vertsfamilie! :D Tror nok alle gjør det:)

Anonym sa...

Jeg tror du får ein vertsfamilie der faren er pedofil å moren er alkoholiker. De kjære foreldrene dine har et også et bordell på siden av huset det du får jobb som resepsjonist.
De har desverre ikke barn p.g.a. klamydia.
Huset du kommer til å bo i har 1 soverom, et lite bad, og kjøkken stue i ett. Hele huset er på ca 50m2, så plass er det desverre ikke så mye av.
Husdyr det har de! Hele 14 katter. De er desverre ikke tamme, men de liker mennesker fordeom! :)
Du er også så heldig at du kommer til en svart skole, derfor får du en maske for å se litt svartere ut. Hadde du kommet hvit ville du blitt skutt av læreren, og elevene kommer til å flå deg å bruke huden din som trommer.
Hele ditt opphold der borte vil du bli slått og voldtatt av faren din, og moren din tvinger deg til å være dealeren hennes.

JEG VET DU KOMMER TIL Å SAVNE ALLE OSS HER I NORGE, MEN DU KAN TRØSTE DEG MED AT VI HAR DET BEDRE ENN DU HAR DET!

ps: Ganske kul du også :)))

Anonym sa...

Du må jo nevne Ane :)