torsdag 18. mars 2010

Sommar og sol!

Hei folkens, har ikkje hatt nåke særlig tid til å oppdatera bloggen, men tenkte det var på tide å gi fra meg nåke livstegn fra Wisconsin!

Så, her går alt toppers, denna veka har det vore Sol og 20 grader kvar dag. For to veker siden starta Track and field (fridrett). Trening rett etter skulen kvar dag, eg er langdistanse springar, så det har vore 5 miles (8km) springing kvar trening.. glad for å bli tatt med på laget, og imårå er første "meet" for varsity nede i byen Eau Claire, blir kjekt å se kossen det går!














Måtte jo prøva å ta gul skulebuss til skulen ein dag!

Ellers, skulen går og flott. Om to veker begynne siste term (4/4 av året) og skifta fag for siste gang på amerikansk high school.

og ja... fekk eg nettopp hørra at familien heima i Norge har kjøpt nytt hus og skal fløtta ut til Torvastad, Karmøy. Så får se kor i verden eg ende opp på skule 3. året.




High School Spirit! :)


Sjååast!

3 kommentarer:

Bård sa...

Høyerst supert ut!
Dersom du kjem til ein slags spelehall i Eau Claire med minigolf, go-cart og mykje anna på side av ei subway (trur eg) får du ta bilete.

Kva for ein vidaregåande skule trur du du hamnar i? Hybel i Sauda eller berre byrja i Hgsd eller noko slek?

Tobias sa...

har allerede vore i den spelehallen, Action City du meine? Med lazer tag og sånt...

Lene sa...

SAND, Tobias!
Me vil ha deg her hos oss det sista året :)