lørdag 2. mai 2009

100 days left!

Hallo! Nå e det bare litt meir enn 3 måndar til eg fløtte! :O

Såg nettopp innpå AFS sine sider, der hadde di vist lagt innpå 100-150 sider med info! Alt fra forsikring, til ka du må gjør om nåken true deg med våpen.

Ka eg ser fram til i USA
-Ny skule (!!) med nye folk
-nytt språk
-Ny kultur
-Bu hos ein ny familie for et år
-Nye sportar
-Pause fra det vanliga livet i Norge
-High School (!)
-Bli meir sjølstendig
- Halloween
- Thanksgiving
- Bli god i engelsk

Det va litt av det eg kom på i farta. Så e det jo så klart ein del ting eg grue meg til og, men det e langt fra lika masse! Men likavel, litt SKUMMELT.

Blogging er forresten enda ikkje heilt greia mi og hovedgrunnen til at faktisk gidde å oppdatera så ofta (?) som eg gjør er Maria B.




Men hu e litt kul da, right ?

3 kommentarer:

Solveig sa...

Hei! eg linka deg, hehe : D

Helle sa...

Jeg skal også til USA til høsten :)
Jeg linker deg jeg, hvis det er greit : )

elin brekke sa...

Nei, Maria B er ikke kul..