onsdag 6. mai 2009

Vertsfamilie!


Som sikkert mange allerede vett så fekk eg vertsfamilie for to dagar siden.
-Jeey! Rice Lake, Wisconsin, kald vinter og (for)varm sommar!

Har rett og slett vore for opptatt med å finna meir ut om familien og Rice Lake til å oppdatera bloggen min før nå!

Familien består av vertsforeldrene Heidi og Mark og vertsbror på 12 og to vertssøstre på 9 og 7. Stor familie passe meg godt...

Familien like å spela ishockey, nåke di gjør heile vinteren, så eg håpe det blir ein sport eg kan begynna på når eg fløtte bort.

Skulen eg ska begynna på er Rice Lake, High School som har ca 800 elevar. Eg meine å ha lest at det blir brukt skuleuniform, så det blir kjekt!

"There will be 8 foreign exchange students in Rice Lake next year but you are the only one with AFS. Two are coming from Japan and two from the Czech Republic. I'm not sure about the other 3.

Our town is about 10,000 people, which is pretty small, however we are only 2 hours away from Minneapolis / St. Paul which is a major city."


Rice Lake, high school



18 kommentarer:

Hallgjerd sa...

Gratulerer:)

Bård sa...

Gratulere nok ein gong med ein super plass! Wisconsin e sikkert supert! BTW; viss eg får t å besøka slekt i Northfield, Minnesota, (halvtime sør for Minneapolis), kan d henda du ikkje blir kvitt meg, at eg komme på besøk?^^

malin sa...

Gratulerer! fornøyd? :)

Tobias sa...

Takk takk!
Fornøyd ja! ;)

Bare å komma bård!

EMILIE sa...

gratulerer! det høres jo kjempebra ut!

June Mari sa...

Så gøy! Har du snakka noe med familien enda?

June / larobiah.blogspot.com

Beate sa...

Gratulere:)

Bjørnar sa...

Gratulerer Tobias! :) Wisconsin er ein kjempebra plass.

Såg at du hadde fått vertsfamilie på Diskusjon.no, men må si det her også;)

Karine sa...

gratulerer! høres råbra ut!

Eline sa...

Gratulerer superduper masse :)

Maria B sa...

Gratulera igjen, happy for you :D Heldig du kom akkuratt der du ville ^^ Satsa på at familien funke bra :)

Hilvees sa...

e å ska t wisconsin!!:)

Ida sa...

Gratulerer masse med vertsfamilie :)

Linker deg opp til sida mi eg.

www.idaityskland.blogspot.com

Frida Aae sa...

Du har sikkert fått en bra vertsfamilie! :) Reiser også til USA i sommer. Linker til deg jeg ;)

Karianne sa...

Heisann :D eg linke deg eg :)

Mari :-) sa...

Ikke bare meg som må bruke skoleuniform altså :-)

Frederikke Marthine sa...

Jeg skal også til Wisconsin :-)
skola di var så mye finere enn min!

Kirsti sa...

Linket deg på min blogg :)