fredag 12. juni 2009

Ferie og 2 månedar igjen!

Null eksamen, ikkje skriftlig elle munntlig, så nå e det superdeiligt med Sommarferie!

I dag (12 Juni) er det akkuratt 2 månedar til eg er på vei til USA! Satse på eg reise fra Sand den 11. i og med at oppmøte på Gardemoen er 04.30 neste dag.

Har snakka eindel med familien nå, sjølv om eg føle det har gått litt tomt for ting å spør om. Me får nok heilt sikkert nok tid til å bli godt kjente med kvarandre dei 11 månedane eg e der, såå.

Ellers så er eg ferdig med visum-intervju i Oslo, så nå gjelde det bare å fiksa dei aller siste papira før avreise og nyta dei siste dagane her i Norge. Kjenne eg begynne å gleda meg skikkelig, sjøl om eg ikkje greie å glømma alt eg blir nødt til å reisa ifra. Familie, Ane og venner. Uansett så e det faktisk ein grunn til at eg reise, nettopp det å komma seg vekk ifra det vanliga livet.



Elise, meg og Kristian fra visumsturen til Oslo

Sjåast! ;)

1 kommentar:

Linn Jeanette sa...

Har linket til deg på bloggen min ;p