torsdag 25. juni 2009

Avslutningsfest og reiseinfo

Forrige fredag når me fekk skikkelig sommarferie arrangerte Bård, Anita, Anja og eg avslutningsfest for masse venner og kjente for oss som skal reisa på utveksling til USA. Det var nok siste gongen me fekk sjå alle samla, bård skal vekk i to år, mens andre skal bytta skule osv.

Festen gjekk stortsett bra med høg musikk, kåringar og talar, sjøl om folk fekk litt for masse av deg goda utpå kvelden. Men ja, det er ikkje kvar dag me skal fløtta til USA!





Kjetil, Runar og Tormod som fjerna håret for anledningen!

Ellers så har eg fått reiserutå mi. Eg skal altså møta opp på gardemoen 12 august 04.30 (!!), så eg rekne med eg blir kjørt til Oslo dagen før, for så å sova på hotell eller nåke. Nåken timar seinare flyr eg til Chicago via London :D

Tobias Gledeseg!

Foresten så satt eg nettopp inn sånn der View-counter, kjekt å se koss mange som faktisk gidde å lesa bloggen min :)

9 kommentarer:

Duft af Død sa...

Gutteklumpane var fine på håret for anledningen (:

Maria B sa...

Eg sjønne godt at du glede deg! Eg e bare _LITT_ misunnelig! :P

Ida sa...

Har linka deg opp til sida mi, håpar det går greit :)

Anonym sa...

Leser ofte bloggen din.. I håp om å finne nokke interresant!!!
Ikkje alltid det nei..
Ida.. (Fra Bergen)

Anonym sa...

Lite interresant her Ida, me har jo ikkje reist enda! :o

Frederikke Marthine sa...

Du er heldig som reiser såpass tidlig, syns alle drar 12.august jeg. :(

Thomas O sa...

Ser på counteren din. Koss har folk frå Hellas og Polen komt seg inn på bloggen din?:P

Anonym sa...

va d et retorisk spørsmål, Thomas?

Linn Jeanette sa...

Så tidlig du måtte møte opp da! :O
Linker forresten til deg på bloggen min, hvis jeg ikke har sagt det før :)