onsdag 1. juli 2009

Neste måned!

Nå kan eg sei at neste måned fløtte eg til USA! Sprøtt :/ Tida går så utruligt raskt sjøl om eg enda ikkje heilt har forstått at eg faktisk ska fløtta vekk et heilt år!

Fram til avreise ska eg bare nyta sommarferien med litt jobbing, båt, grilling og så kjøpte Ane og eg akkuratt ei vekas ferie til Nederland før eg fløtte! *Gledeseg! At eg ska fløtta vekk fra Ane er vel omtrent det einaste som gjør at eg ikkje bare glede meg til å fløtta, ska ikkje var lett...

ellers så ser eg rundtomkring på bloggane til folk at dei begynne å få vertsfamiliar, så vist nåken andre vil eg ska linka bloggen deiras hadde d vore kjekt om du la igjen ein kommentar med blogg-adressa :)

Åå vist nåken har nåken supergode forslag til Vertsfamilie-gave?

Vertsmor + vertsfar?
Vertsbror på 12 år?
2 vertssøstre på 7 og 9 år?

Sjåast ;)

8 kommentarer:

Ida sa...

Eg har linka deg opp. Håper det er greit :)

Anonym sa...

Hanneiusa0910.blogg.no

Synes du skal kjøpe masse sjokolade !!! :-)

Karine sa...

kjøp smash! sendte over litt til vertsfamilien min, og de eelsker det!

Nora Utter Finnesand sa...

sats på sjokolade:)

habbis92 sa...

jeg vet heller ikke hva jeg skal kjøpe i gave til vertsfamilien min:-p Lurer på om jeg skal gå for en bok om troll og norsk natur osv.

Anonym sa...

Hei :)
Jeg skal også til Wisconsin :D Ser at vi ikke er så lang unna hverandre.
Legger deg til på bloggen min, ok? :)

Helle sa...

Melkesjokolade og I Love Norway-tskjorter blir nok en slager! :) Er også utvekslingsstudent, greit jeg linker?

Tobias sa...

Heilt greit ;) Linker deg også :)