torsdag 27. august 2009

oppdatering for dei interesserte

Nå er eg sliten etter hardkjør med fotballtrening/vektløfting og kampar omtrent kvar dag siden eg kom fram, så nå ska det bli godt med ein miniferie til Minnesota før skulen begynne på tirsdag!

Igår var eg og vertsmor på High School-en for å få faga mine for dei første 50 dagane og så var det ein fra fotballaget som viste meg ka rom eg skulle ha ka fag.
I forhold til Sauda Vidaregåande er skulen Stooor!



Skuleåret er delt opp i 4 periodar og 4 forskjellige fag kvar skuledag. I første periode har eg: Markedsføring dei første 90 minutta, "avansert matte" dei neste 90, fritime der eg kan gjør lekser som mitt 3 fag og 90 minutt "outdoor team sports" som mitt 4 fag. Dessa 4 faga skal eg ha kvar einaste skuledag dei neste 50 dagane! got it?

Igår var me eindel ungdommar som gjekk til ein mexicansk resturant nedi byen for å eta lunsj før trening! :)




Og tilbake til fotballen, nå trene eg bare med a-laget og i dag hadde me viktig hjemmekamp mot Aeu Claire som er ein masse større by enn oss. tidligare har Rice lake tapt 10-0 osv mot laget. Dei vant i dag og, 2-0, men fekk i alle fall motstand og Coach var veldig fornøyd med kampen :)

Når me ser vekk ifra resultatet var det ein topp kamp. Fekk masse speletid, fleire hundre (!!) folk som kom å såg på oss, stor tavla der tida + restultate viste, ballhenterar som var leigd inn, opprop av spelerane over høgtalarane, nasjonalsangen før kampstart og i tillegg må folk betala for å se på kampane våre! Woaa, det er stort for meg som ikkje har trent fotball på fleire år!




Stadion med high school i bakgrunnen nåken minutt inn i kampen før det blei fullt skikkelig opp! :)

Snakkest!

7 kommentarer:

Eli Bogskinka sa...

Eli lure på om d e heite cheerleaderar der

Kristina sa...

Visste ikke at du var super god i fotball? :o Skjulte talenter? ;p

Eli( for real) sa...

kost deg på min bekostning Hallvard ?

pieter sa...

namnam.. mexicansk restaurant FØR trening.. hørres supert ut... ikkje rart usa suge i fotball:P

Maria B!!!!!!!! sa...

Dårlig bloggingzz på deg!

Anonym sa...

blogg!!!

Anonym sa...

det hete Eau Claire ;)