fredag 18. september 2009

Wooa!

Greide å møsta kamera mitt etter 3 veker, hurra! :) Møsta det vist i parken einplass etter ein heavy vannkrig i varmen!

Såå, kjedelig blogg uten bilder! :)

ganske masse som skjer for tida, så har ikkje så masse tid til å blogga! Kom akkuratt heim fra Amerikansk fotballkamp. Føøønn! Rice lake har ca 8000 innbyggerar og det komme fleire tusen på kvar high school kamp! :o Kvar kamp minne litt om 17 mai, megastort korps, talar, sang og alle er i hundre!

Skulen går bra, kjenne masse folk og det virke som alle kan navnet mitt, litt flaut når eg bare kan navnet på nåken av di... Irritere meg litt over alle reglane her; Du må ha underskrift for å gå på do, fylla flaska di med vatn osv.

Når eg har fritime og ikkje har lekserm er det ikkje lov til å gå ut av klasserommet, ikkje lovt å snakka, hørra på musikk, sova, så 90% av klassen ser i lufta 90 min kvar skuledag! Baah!

Og folk her har ikkje peiling på geografi, hallo! folk som har spurt meg om norge er ei øy, om me snakke engelsk i Norge, i ka land folk snakke dansk osv.

Homecoming neste veka! Blir bra, Amerikansk fotballkamp for jenter, volleyball for guttar, Hip hop day, garbage bag day, Warriors day osv.. Som blir avslutta med Fall Formal som er ett stort ball neste lørdag :)

Meen hey, spør meg om det e nåke du lure på!

Så får eg legga meg nå, før turen går vidare til Superior/Duluth for kamp imårå, Snakkest!

3 kommentarer:

Anonym sa...

AAAAAH....Ny blog!

Anonym sa...

ELSKER BLOGGEN DIN! :D

Bård sa...

Korleis gjekk fotballkampen?

Gledar meg til å lesa meir av d du skrive! Btw, har endelig laga ein slags blogg; http://sandsbuinewmexico.blogg.no/ :)