tirsdag 22. september 2009

Powder Puff og Gangster day!

Tenkte eg skulle oppdatera litt meir om Homecoming!

Homecoming er awesome! Ingenting lekser og det er så masse som skjer. Mandag var det Powder Puff game om kvelden, som vil sei at jentene spelte Amerikansk fotball! Det var villt. Folk som brakk både ribbein og armar og spelte som om du skulle var 4. verdenskrig utpå banen.

Senior klassen vår vant turneringa over Freshmen i finalen. Så det blei ein lang kveld. Det er foresten så mange fordelar med å var senior, får førsterett på alt og masse meir som skjer. Tar Freshmen som "Gisslar" osv.





Igår var det Gangster day på skulen, så alle kledde seg ut som gangsterar, inkludert lærarane. Så masse løgne folk. Får se om eg får tak i nåken bilder seinare.

----> http://www.youtube.com/watch?v=p5a_sKaHXLw <----- Her er det colour day der alle i seniorklassen gjekk i svart. Gunther på laget som springe rundt i gangane og leke ninja.

Imårå spele me heimakamp på stadion, og siden det er homecoming komme det ekstra masse folk å ser på. Lokal TV som komme å filme alags kampen vår osv.

Så er det Parade + Homecoming footballkampen på fredag og Formal Ballet på lørdag. Guttane som ska spør jentene om dei vil gå med oss, men kom vist ei eg kjenne godt i senior klassen å spurte meg før eg fekk spurt nåken. Så da sleppe eg å stressa med det :)

Ellers, skulen generelt er topp. Føles som om eg har kjent folka i alle år. Og blir invitert rundt på film, kamp, middag, festar osv heile veine. Så det gjør det masse lettare og er fullt program heile dagane :)




Nåke så er litt meir uvandt med USA er alt dramaet. Nesten kvar dag i lunsjen hørre du om slosskampar som har vore, eller som ska var. Og etter gymmen på mandag var det to i klassen som pluteslig braka samen og sloss i fleire minutt. Akkuratt som på film. Eg holde meg bare unna såå...

5 kommentarer:

Maria B! sa...

Ta MASSE bilder! :D

Anonym sa...

Elsker bloggen din, takk for at du skriver lange innlegg :D
Noen morsomme spørsmål om Norge? :D

Anonym sa...

Rice Lake huh ? E bodde sann 40 min derfra å skal tilbake no i høstferien !! wee :] Sifra om du drar til Prairie Farm en dag..

Eli( sa...

Kjekt å hørra du har det fint, og har funne deg godt til rette :D høres skikkelig typsik amerikansk ut med alt du e med på ! Kos deg :Dog oppdater ! hehe :)

AniDDDa sa...

Hi Toby! Du er senior? I haaate you(:

Joooa, eg har det kjekt og. Huske blant aent at eg hadde det kjekt i ein time for to uker siden.. eller noe sånn. Så eg klage ikkje.

Me er ikkje på McDonalds såå ofta. Noen dagar slår me (tro det eller ei) til med tacobell eller Chili's.

De kalle meg AniDDDDa. Familien kalle meg Annie. Og noen typar som bare snakke om å røyka hasj kalle meg Norway.

Haha. På lørdagen eg sko på date stakk eg avgårde med noen venner, og han kom innom huske når bare vertsfaren min var her. Han har ikkje snakka t meg denna veka.... Lure på kaffor...

Håpe du ikkje har det altforfint. Og... eg tar med meg Bård og komme på besøk ein gang.